Woops!

Haha, jag är typ sämst på de här med att blogga xD!

haha, i förrgår så skickade Jennifer helt random om hon kunde komma till mig :o de va först massa bassel och blabla aah men sen så skulle hon ta bussen som kommer till henne vid "21.40" hon går ut 20 över för att va säker på att inte missa den! HAHA! När klockan är kvart i har den ännu inte kommit så jag kollar tidtabellen! xD den går 21.40 från visby och går över Ljugarn så alltså så kommer den aldrig till henne xD!
Efter ett tag skickar hon att jag ska ringa och så gör jag de och i andra ändan hör jag bara nån flåsande jävla sak
-Jag...är...på väg...jag...cyklar...till...Hemse..!

xD HAHAHHAHAHAHAHHA! men etfer 20 min är hon fan redan i stånga och så ba, ääh, jag cycklar resten också! xD men så LIFTAR HON FRÅN STÅNG xD Hon är ju fan sjuk xD men faan vad sööjt hon är :D♥

Haha, och igår så ba va vi ute HEELA DAGEN och badade och lalala, allt va vi ni gjorde. OCH JAG ÄR RÖD PÅ HELA RYGGEN OCHH BAKSIDAN AV BENEN :o alltså  så är hela min baksiga röd men aa..ni fatting ixom! Aja, jag kommer lixom bli brun där sen så skit samma! :D

Och jag väntar lixom på att Andgeliga ska vakna så jag kan få min satans frukost på bagarns nån jävla gång för jag är fan så jävla hungrig. Och min fittor till grnnar väckte mig idag -.-'' faan vad jag hatar dom. små jävla irriterande ungar som springer runt på gatan utanför och skriker och lipar. Hade stooor lust att säga till dom asså! -.-''''''''''

FAAAAN VILKET TRÅÅÅÅKIGT INLÄGG LIXOM :O !

Och så kan jag dra ännu mer på de tråkiga och säga att jag ska till mina kusiner och fira..äääh massa folk !

MEN PUSS PÅ NOSEN! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0