Typ helt random

HELT JÄVLA SERIÖST!

Jesper kan ju bara gå och ta sig HÅRT nån stans,. HAHA, fatta värt att bara typ slå till han xD

Och igår va typ fett med depp dag. Typ skit sur hela degen, inget funkade som det ska och blabla.

och förrut idag så sa  mamma att jag INTE skulle slå i dörren OCH SÅ GÖR HON DE SJÄLV just precis nyss. MOGET med stora bokstäver.

Moppe fan funkar inte så måste CYKLA ut i stallet. kul iv man har -.- fast Olle är iaf bäst och lyser upp min dag :D

Och jag startade faktist datan bara för att skriva i bloggen men SÅKLART så hamnade jag på cp FB och så var alla dom ridturerna förstörda. Fast jag ska fan rida ändå.
 Och det är fan inte meningen att den här bloggen ska handla om mitt liv, vad jag gör på dagarna och så för de är ju UR TRIST att läsa om! Hatar när man kommer inte på bligg och så står de: idag har jag... och sen gjorde jag..  AAH MEN CHECKA MITT CARE FACE OM VAD DU HAR GJORT LIXOM! Varför skulle jag bry mig, de är SÅÅ mycke roligarde att läsa om HELT random saker :D ockej nu kan jag ju inte påstå att de är kul att läsa de här som jag skriver men IAF ! OCH de är skit jobbigt att läsa långa inlägg och med andra ord är de här alldeles för lånt.

Såå Puss På Nosen och hälsa någon i din närhet från mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0