TVÅ GGR I VECKAN LIXOM >.<

Sry för de piss tråkiga  inlägget förrut xD men visste fan vad  jag skulle skriva och jag ba hade stooor lust att skriva.

Och som sagt..Sällskap i stallet idag -.- en liten unge som ska va med mig is tallet typ två ggr i veckan och FAAAN VAD HAN PRATAR! Munnen går i ett på henne. Hade bara lust att smälla till henne -.-

Hon: aah asså vi kan inte skaffa hästar för pappa är allergisk.
Jag: aah, okeej.
Hon: aah men asså vi har typ hästar ändå. Asså jag och min syster har låsas hästar. (skit stolt typ) Jag hade två förut men jag orkde inte ta hand om dom så nu har jag bara en.

XD XD XD XD XD X'''''D

ÖÖÖHHM! JOBBIGT ATT TA HAND OM LÅSAS HÄSTAR!? :O Vissa folk fattar jag mig verkligen inte på :o
Och så skulle hon PROMT visa ALLA bilder hon hade i sin telefon, 141 ST! och så pratade hon ungefär en minut om varje bild. ÖÖÖHHHM! :o aah men de va ju intressant :) -.-'''' JOBBIG UNGE!

MEN NU SKA JAG LEKA MED MIN TURTURDUVE :D♥

Puss på högra knäet :) :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0