Städa

För er som vill veta så va jag i stallet till klockan 00.00 igår! :D storstädning!

Faaaan vad fint de blir lixom :o :D jag kom på efter ett tag att jag skulle tata före och efter kort men kan se om jag hittar några som visa hur FÖRJÄVLIGT de såg ut xD

Gjorde ungefär en tredjedel igår + sadelkammaren! Tog ungefär tre timmar :o Och nej, de är inte jag som städar sakta, de är bara de att jag inte har städat på typ två år så de finns SÅÅ MYCKE SKIIIT som bara ligger och skräpar! Dock inte nu längre :D

OCKEJ! Det är här blev ett sånd hära DRYGT inlägg som man egentligen inte ens vill läsa :o xD

Men min Homie kommer till mig om typ tre timmar så jag ska ut och rida och städa lite till :D
PALLA ATT JAG ENS SKRIVER DE >.<

skit samma.. ni behöver inte läsa de om ni inte vill lixom (;
OCH JAG HATAR ATT KÖRA MOPPE! De är bara SÅÅ pinsamt! Och min funkar typ knappt -.- de är väl så mycke fel på den som de bara kan bli >.<. Fast den är ju inte direkt vad jag kan kalla ful :D

aii men kyss mi på magen vi hörs :) ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0