PUSS men ändå sjukt sur

Min kära syster tog studenten idag !  :D grattis till henne lixom :D:D:D:D:D

OCH! jag har fått MVG i drama (*happy face på så hög nivå de bara går* :D:D och så har jag fått tv VG till :D mamma kommer bli fattig :D inte mitt fel att hon LOVADE :D !
Och så gose Ellen är bäst :D ! <3 puss på den nosen !

OCH JAG HATAR FACEBOOK!  skulle ladda upp bilder från min systers student och så ba GÅR DET INTE! hela jävl SKITEN låser sig och så står de bara att albumet är TOMT!  Ofta TOMT eller? Jag har ju laddat upp MASSA SKIT!
neee nu ee jag aaaaarg -.-''

och så på bussHELVETE till klinte sitter SÅKLART Anton och FITT HELVETE! som glor som ett jävla FUKKING AAAAS men glor man tillbaka ja då slår hon ner en.. Jävla pissråtta hon är asså, har stor lust att ge henne en örfil :D FETT VÄÄRT PÅ HÖG NIVÅ!

OCH NU ÄR JAG GLAD FÖR SÅG JUST MASSA BILDER PÅ MIN LILLA ÄLSKADE ÄLSKLIGN ALICIA :D:D:D:D:D:D:D:D:D!!!!!!

men puss på nosen och go natt:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0