Pank

Hej hopp lixom (:

För alla som vill vete så har jag inte ett korv öre kvar på mitt konto -.- har översridit de med 80 kr :o hur lyckas man lixom! :o
Fast jag ska inte klaga, fick mina byxor som jag har vart kär i i typ ett år, om dom nu har funnits så länge :o xD jag har iaf vart kär i dom sen dom kom ut i butik :)


Cubus, 499:-
- och jo jag vet att de ser ut som att dom sitter jätte högt upp -.-
  Bara för att jag har platt rumpa ;( -.-

Och så tog jag lite kort på mina små loppor :D jag är inte den bästa fotografen då ra men va fan xD

Donna, Ellen och Cetnear

Ellen,

Cetnear, (fail att han blundar >.<*

Donna,

Haha, snacka bild inlägg, eller..skriv, de är ju inte sirekt så att jag sitter och 'snackar' nu lixom :o
Jag ba skulle lixom sola ikväll men neeeheeej, aii då kommer hovslagaren -.- så jag får väl va vit i morron då -.-
Och jag och söten Victoria har kommit på väärsta lösningen! Jag ska ta en sen buss till skolan så jag hinner se när hon slutar :D Fatta bra våra hjärnor är tsm asså :D så jag har köpt ros till henne och Alexander typ alldeles precis nyss lixom :D

Men puss lite så dära försiktit på nosen :*

OCH FÖRRESTEN SÅ TRÄFFADE JAG JESPER IDAG XD HAHA!! han ba vill inte ens träffa mig sa han xD ganska så kul :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0