Näs

Jahaaaaaa, då har man blit tvingad att åka till näs ikväll då.

Avslutnings fest med massa folk, inte för att jag är så taggad med :o
Och vet verkligen inte vad jag ska ha på mig xD

Och herregud vad jag är sur på Olle, fiifaaan,!! Han va i stan, sa att vi skulle träffas men SÅ ÅKER HAN TILL LÖVSTA FÖR ATT HÄMTA EN BIL JÄVEL! Tack så jävla mycke för den dissen lixom -.-

Men för övrig är jag så jävla glad :D jag träffade Jesper idag xD HAHA! Snacka om att an är sur på mig xD

OCH FÖR ÖVRIGT SÅ HAR JAG NU FÅTT SOMMARLOV :D:D fast jag är inte direkt glad över de, vad ska jag göra lixom :o xD

OCH JAG ÄR SÅÅÅÅÅ NÖJD MED MINA BETYG :D:D:D:D
3 G
4 VG
& HELA ETT  MVG! Mitt första också ;) :D


HAHAHA! Jag och Mongo provade aaas snygga BLÅ JACKOR (Mr Blå Jacka HAAH!) inne på Intersport xD

Älskar mitt mongo <3

Men puss på nosen och hälsa en hund från mig :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0