Mongo <3

Amanda Johansson: måste verkligen säga det här... har gått runt å tänkt på det riktigt länge nu... och det tär verkligen på mig... det är allt jag har i hjärnan varje dag... hoppas verkligen att du inte tar det fel... men OM... så förlåt... men här kommer det... fast jag vet inte... borde jag... jo... det blir nog bäst för dig... vet in...te om vi kan fortsätta vara vänner efter det här... men det hoppas jag... men här kommer det iaf...

JAG ÄLSKAR DIG! :D♥

Haha, faan vad jag älskar mitt mongo asså :D!
STEEEEKE SOM FAN IDAG! Och baaade! Va säga ru om de vaaah!? Dee ee stheeek!, jag är cool jag vet de lixom! :)))))))))))))))))))

Bjude Angelica på bagarns har jag gjort de mee, första mjukglassen lixom! :D:D:D SNACKA SOMMAR!♥
MEN PUSS PÅ ÖRAT! :*


Det här inlägget skulle upp för två dagar sen men då fuckade min data så de om upp nu ist :o xD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0