Midsommar!

FAN VAD JAG HADE KUL IGÅR DÅ :D:D!

Bara att de va nån jävla gubb helvete som tänkte ringa till polisen och blabla bara för att jag sa att han skulle gå ut och då blev han typ as lack och ba: Du ska inte säga åt mig att dra åt helvete! Jag ringer polisen och säger att du är minderårig. Typ den :o så han förstörde min kväll i typ en timme men sen fyyyfaaan vad kul de va :D ! Drog till åminne typ vid...aii jag vet inte, gissar på runt halv tolv eller nåt och typ AS LITE FOLK MEN FETT KUL :D:D:D!! Haha, ba kom ner till strnden och så ba, Fan poliiis! *vänder om och dricker upp cidern* *big smile* ;D haha :D !

jag och mongo hittade en kasse med två cider i..man ska ju inte skräpa ner naturen så vi tog varsin ;D xD haha!

Jag typ tänkte skita i hela alltihopa och göra typ INGET och ba sitta hemma och glo in i en vägg för att de verka så värdelöst och oplanerat alltihopa men jag är SÅÅ GLAD att jag inte gjorde de :D lyckat till max! ♣ *

Kanska inte fick dom bästa sovplatserna som finns men de va faktist skönt :D bara de att ruba väckte mig när han plockade in alla jävla flaskor och skit och så när jag väl somnat om så sätter han sig vad datan -.-''  ..fast då va klockan typ halv tolv så de va väl dax att dra sig uppåt lixom men ändå ;o :D
Kom inte till bingeby och fick sova förrän typ halv fyra xD ! och faan vad jag mådde illa i bilen på vägen dit xD fast jag klara mig från att spy till skillnad från vissa andra ;) Och när vi va i åminne så kändes de som att jag skulle spy och faan vad skönt de va att lägga sig på marken då xD :) typ en befrielse x) ;) mådde skit bra då ju :D

Kvällens bästa replik:
- Du är väl ännu kär i Desireé?

HAHAHAHA! MONGO ÄR KLOCKREN!

Men puss på alla som orkade läsa hela skiten :* ni andra kan ta er hårt! :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0