Man måste hata myggbett!

Asså jag får MINST två nya myggbett varje gång jag rider och jag rder tre hästar typ varje dag. HUR KUL ÄR DE PÅ EN SKALA -.-!? Jag har fan kliat sönder mina ben -.-'''''''''

Min lilla turturduve Angelia va förbi mig igår..låg i min säng och drägglade och åt chips till klockan två :D och så sov jag till klocka ett idag :o woops! Palla att man sover bort hela jävla äckel dagara! Plus att när jag vaknade så vaknade jag till ett svidigt sms så har vart grinig typ hela dagen och  de blir fan inte bättre av att pappa gnäller på mig för att jag inte vill diska. Vem i helvete vill göra de lixom!?

Och hallen har äntligen fått en vägg så han kan sova ostört ;) hahahah xD patetiska männisokr de finns xD jävligt kul ändå!

RIDE TVÅ TILL OCH SEN SOVE! ...ella läse med tanke på dom 5 böcka ja lånede idag, känna mi som en geek men va fan xD :)

PUUSSSSSSSSSS! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0