Jobigga unge

Hon den där ungen med låsas häst kommer till stallet idag igen fan :o SATAN VAD HON PRATAR! Jag typ ba, aah men kul med sällskap i stallet lixom :) men fyyfaan, jag är hellre SJÄLV än att hon ska gå som en jävla svans och prata om allt som inte jag bryr mig om. JOBBIG UNGE DE DÄR!

OCH MIN ÄLSKADE TURTURDUVE ANGELICA THUNQUIST FYLLER 17 IDAG! GRATTIS TILL HENNE LIXOM ♥
Tänkte bjuda henne på bagarns idag eller i morron, får se hur mycke hon har att göra ! Och nu sa hon tydligen med ut när jag hoppar :D INNAN UNGEN KOMMER!

Men nu ska jagg äte någe gott och så ut o riiiiide, varför skriver jag de ens lixom -.-'' VEM VILL VETA :o xD

MEN PUSS PÅ DIIIIIIII! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0