Jag är lixom tyyyps glaaaad!

Klubbor blev till cigaretter.
Oskyldig blev till slampa.
Läsk blev till vodka.
Pussar blev till sex.

Snaka om att de är sant :o eller kanske inte att man blir slampa xD men fatta :o asså ba är typ så. Tänkt på de?

Aii men va fan, nu ska vi inte va sån :D sen ikväll/eftermiddag så ska jag nog förmodligen rida med mimmi :) har vi sagt i typ..aas länge iaf så skulle inte förvåna mig om de inte blir så xD neej men nuuu ska jag steeeeeeeeeeke i soooolen så jag blir liite bruuuuuun! Och så ska jag baaade i pooolen :D OCH SÅ SKA JAG BARA SÄGA:               ÅMINNE!, VÄRT ATT MINNAS!!

HAHAHAHA! MAN  MÅSTE ÄLSKA STEFAN OCH KRISTER FÖRRESTEN XD

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS PÅ DIN NÄSA :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0