Fyfan

HAHAHAHA!
- Vart ska du ikväll?
- Till Näs.
- Åhh, plocka  en kråka åt mig också.
HAHAHA! KLOCKREN SORK XD

HELT SJUKT KUL IGÅR! Men helt sjukt vad dåligt jag mår.
Bakis som aldrig förr. Men de är de värt

Mamma ba körde oss dit och så skulle hon hämta oss men neeheej, nej då tvinga Angelica med mig till Thomas och så skulle vi tydligen sova där. Såå jäävla kallt de va då xD typ en jävla stuga ute på gården utan värme xD. Och så kom Angelica in TYP VID ÅTTA i morse och väckte mig :o KLOCKAN ÅTTA! xD Det var kallt så in i helvete, varmare ute ju för fan :o xD
Aah och thomas låg och sov och så gick vi ut och gick en sväng vid 'stranden' xD :)

HAHA! "Bråkade" med Olle typ heela yiden :o xD fast de va kul för vi ba kom fram till massa bra saker xD :D

OCH SÅ HAR JAG ETT MYGGBETT I PANNAN OCH PÅ HÄLEN >.< SÅÅ INTE OKEJ!


Helt random!             HAHAHAHAHAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0