24 timmar!

Va inne i stan vid Bjorne i fredags som fyllde 20 :D
Jag och sparv'n gick till donken med Rickard och så hade jag hans jacka på mig för jag frös somm ett as och sen så blev han PISS FÖRBANNAD (XDXD) så han stack därifån och så hade jag hans jacka :o
Men jag kör på 24 timmars regeln så jackan är min nu :D haha :D:D
Han kan ju ta sig, :D okeej men han ber mig om den så kommer han få den men de är ju knappast så att jag kommer GE han den helt utan vidare så jävla skön som den är ;D :D

Men de va kul där iaf! Och träffade nå jävla fjortis killar som fråga om dom fick köpa dricka..kan dom ju drömma om :D xD

OCHH NÅN JÄVLA IDIOT SA ATT JAG SÅG UT SOM 13 ÅR! FAAAN VAD SUR JAG BLEV! och så la han en LAPP i Angelicas jackficka med sitt nummer och namn xD JAG  DÖÖÖÖR XD! sååå kuuuul xD xD

NUUUUUU! ska jag ride TRE hästar >.< Jobbigt värre men vad fan :D:D

PUSS PÅ HÖGER ÖRA :) :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0