Vadstuck!

VADSTUCK VA VÄRT SOM IN I HELVETE OCH SÅ JÄVLA KUL! Bara de att jag ville spy nästan hela tiden >.<

Men jag tycker fan synd om dim små jävlarna där ute som inte va där..de va seriöst så jävla kul! :D


Har ju inte vart världns piggaste idag, sov en stund nyss och sen vid nio bär de av mot Fide :D! Somnade för övrigt vid halv fem i natt/morse  :o haha! Men de ska bli en lyckade kväll har jag bestämt iaf. :) Ska ju lixom dit med Sparv'N :DDD

OCH FITT VAD VARMT DE VA IDAG! GICK I I POOLEN MED BENEN, ÄKTA SKÖÖÖÖÖÖNT! HÖLL JU PÅ O TYP GÅ ÅT PGA VÄRME SATAN >.<! Men de är bra då är dde varmt ikväll ;D :))

DUSCHE (måste alltid borkstavera det i huvet när jag skriver de annars vet jag inte hur de stavas :o) SKA JAG TA O GÖRA NU! och nu ringer mammas väckarklocka som hon tydligen lämnade igång när hon åkte iväg, men orkar inte gå ner och stänga av den xD!

PUSS PÅ ER :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0