Ridläger!

Nu faan är jag hemma :D!

Typ tråkit så in i helvete men ganska skönt att slippa gå upp vid hav åtta på morron xD :o!
JAG HAR HAFT TVÅ HAPPY MOMOENT! JAG FICK RIDA ALICIA TVÅ GÅNGER! :''D
Och hopptävlingen gick så in satans bra MEN! rev sist hindret -.-''

Och så red jag ELTON ..De va också appy moment :D fast han red jag varje dag men han är sååå gos :D


Elton ♥

Jag kom dock hem i onsdags men pallade inte blogga xD
asså jag har ridit två gånger om dagen i 10 dagar., och vad gör jag när jag kommer hem lixom., joo jag rider två hästar om dagen xD och igår red jag tre! xD

Igår va jag på Fide också :D pumpbolaget som spelade :)! Började sjukt kul., asså verkligen sjukt kul och slöt som vanligt i katastrof typ. :o! Vissa folk är ju heeeeeeelt pantade -.-'' !

Och snart..om ett antal timmar så kommer de en folk hit. höhö! min svenska är bäst lixomm :D!

du kommer få se ett ANTAAAAL bilder till på Elton så du vet lixom ;D

MEN PUSS PÅ DITT KNÄ  :*  ♣ (jag har ont i nacken så orkar inte skriva mer :o har dock en hel massa att skriva*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0