Rid tur!

Nu är de så att jag red med Mimmi Westberg idag! Jag red Donna. Fan vad kul de va och vi ba red nån helt random väg så vi visste inte vart vi var och så kom vi till nån jävla gård men grisar och fett sööööta kor och traktorer -Valtra dock men de duger va fan ;D! bara de är traktor så ;D:D:D!!
aja skit samma. Vi kom ut nån stans som vi inte visste vart de va och så be stannade vi en bli och jag frågade vart vi va, aii men vi va nästan i stånga..typ långt åt fan iväg xD fett kuul. Så vi red dig och saaaatan vad jag har ont i röööven nu då :o xD! vi red i typ två och en halv timme och MINST 14 km! Svetten RANN om hästarna och vi typ ba hade skiit kul xD ! på onsdag så ska vi rida till alva och hoppa med pållarna ;D eller torsdag..får se lixom :):D


Suddig men söt ♥ Ellen

GANSKA TRÅKIG INFO MEN DE VA KUL! PUSSSSSSSS PÅ ER :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0