Fan vad jag suger på blogg!

Haha, inte för att jag trodde jag skulle va bra på de men trodde faktist ett inlägg om dagen iaf, men NEHE :o xD

Har väl lixom hänt massa men de är inget som är intressant att läsa om xD
Jag och mimmi red till alva, fick en satans massa jävla bett och skit men jag överlevde, och ellen va über duktig och bockade bara 5 ggr typ :D!


Jag och ellen. Igga mig lixom men hon är söt ♥


Mimmi och Nimra ♣

Hoppade med Donna för första gången igår, tror aldrig hon hoppat förrut och hon hoppade fan 50 :o :D notera att hon är travare lixom :o xD :D:D!!!!

Bråkade med Olle typ hela dagen igår xD typ fett kul! xD

Moppe fittan (mobbat med moppe jag vet) funkar inte så de blev inge stång idag :o skulle ju kolla på GUTARNAS OLYMPIAD (xDxD) men neeeeeheeeeej..och så dampade mamma loss. och så gick jag upp och sov i typ fyra timmar xD!

Min "kära" syster va hemme för första gången på typ två månader och vad gör hon..jo hon använder min data, kollar på mina bilder och lägger upp blder på mig från 2006 fatta att jag dampade loss och så börja HON gråta (xD) och så drog hon in till stan igen xD! HAHA!

Ikväll blire fest i stånga och i morron med, :D så kommer säääker inte uppdatera för att jag lixom kommer va i stånga hela dagen i morron och ba glo och få SLOBRÄNNA och så kommer jag inte ha tid och lalala!

MEN IAF! PUSS PÅ DIG :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0