Det bara är så!

Nu är de så här att jag har extremt ont i magen! Asså verkligen extremt! kan inte göra nåt för då gör de bara ondare och jag ska ut och rida :o! ...med mimmi! Får vi väl se xD men jag ska rida i vilket fall som!

Och så råkar de vara så att jag vill ha ett par ridstölar som kostar fucking 2598 kr inte värt de men dom är sjuukt snygga!

Trenton stövlar. Så satans snygga! Typ kär i dom mörk blå!

Och så är de som så att de är alldeles för varmt för att vara ute idag så vad gör jag..!? Jo jag fettar mig vid datan >.< ..inte okej här va!

Och så är de som va..att i fredags va jag på vadstuck som va hur kul som helst! Och så i lördags så var jag på fide puben. Jag hade extremt kul men shiieet vad rörigt de va :o nån grät, nån skulle ta livet av sig, nån skulle si och nån skulle så..helt fuckad kväll men shiieet va kul jag hade xD jag typ sprang runt där jag hade skit kul för mig själv xD :D

Och så är de en sak till! Jag vet ännu inte hur man får in youtube klipp här (jag har inte ens kollat xD* men den här låten är en som jag rekomenderar! Sjuuuukt braa! lyssna på den!! :D
http://www.youtube.com/watch?v=pV7aM32Jur8

OCH JAG VILL SOLA MEN PALLAR INNTE GÅ UTANFÖR DÖRREN >.< !

Men puss på er som tycker stövlarna är snygga! :*:* ni andra har dålig smak (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0