-.-'

Nu är de så här att jag är lixom sjuk ! Jag är typ aldrig sjuk och nu har jag vart de TVÅ GGR på typ TVÅ MÅNADER :o de är seriöst kris i mitt liv! Jag hatar att va sjuk. Svettas som en gris och går till toan och tillbaka och är helt anfådd efter de! Fyfan för de här asså. Och plus att de är sjukt varmt ute och så är jag sjukt varm så jag blir ju ännu varmare. Aii fyfaan asså!

Naj men nu fan ska vi inte gnälla lixom! Pratar med min sjuuuuuka syster i luren xD fan vad hon är blåst asså! Hon och Björn är ju fan lika sjuka så dom passar något bra ihop om man säger så xD äkta roliga xD!!

OCH JAG VILL LIXOM RIDA MEN NEJNEJ! HAR LEGAT I SÄNGEN I TYP TVÅ DYGN NU >_<
och nu ska jag tillbaka dit. orkar inte sitta upp längre för allt bara snurrar :o känns som att jag är full xD och på tal om full så dödar jag nån om jag inte är frisk i morron för jag SKA på vadstuck! Varesig jag har feber eller inte! Jag ska dit!

Puss på dig och hoppas du är frisk lixom :)) :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0