Skolan!

Woow,.nu har lixom skolan börjat..happy face på den! inte direkt!., fast ganska kul ändå.,iaf nu innan plugget har börjat ;D haha! typ aaas kul!.,va ska typ va två och två i klassen som tar hand om tre stycken i ettan och så ba fick jag va med en i ettan som HATAR mig xD haha! de va fan aas kul xD!

och igår asså..en helvetes  jävla dag xD! började med att jag missade bussen, den när jag skulle platta håret blev de inte platt..hur jävla mycke jag än plattade så blev de fan inte platt :o! och så skulle jag sminka mig, HEELT FAIALT! satt på bussen och typ as glad för att de inte regnade..går av bussen i stan.,går i typ 1 minut..börjar piss regna! och sen resten gick också åt helvete.! fasr jag ba va skiit glad xD  :o
och sen så kom gulle olle hem till mig och sov vid mig :D ! puss på han lixom :* den människan asså.,går fan inte att beskriva !♣♥

OCH SÅ KAN JAG BARA UPPLYSA DIG OM ATT JAG HATAR REGN! :) puss på högra handen :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0