Kubb vm !

Nu är de så här att de har vart kubb vm :D Jag och angelica cyklade dit på en tandemcyckel.! blå och ful som fan men de va sjukt kul :D vi cyklade med andra ord en och en halv mil igår ich fan vad jag känner mig som en hurt bulle :D ;D!

satt lixom där och sthhhheeekte och ba försökte va cool hela dagen..lyckades dock inte :o xD fick vääärldens solbränna! smärta! fast de gör inte sååå ont :D de är niiiice! fatta bruuuun jag kommer blii :D:D! niiiizzzccchhh! ;D xD TRÄFFADE MITT MONGO SOM JAG INTE FÅTT TRÄFFA PÅ LÄÄÄÄNGHE! FÖÖÖÖR LÄÄÄÄNGE! :O typ..happy moment ;D :D!

va där idag med..inge vidare väder så jag dror hem ;D! ..jag och min bränna ;D!

NU JÄVLA BLIRE FESTA OCH TRÄFFA OLLE! ännu mer happy moment! :* ♥

OCH MIMMI SA ATT JAG HAR VÄRLDENS UNDERBARASTE HÄST! kan inte göra annat än hålla med!

PUSS PÅ ER MINA TROGNA LÄSARE! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0